سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصفهان نصف جهان

استقرار 550 اکیپ امدادی اصفهان در نوروز 91

    نظر
خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 550 اکیپ امدادی در قالب طرح استقبال ایمن از بهار در ایام نوروز پیش رو در مناطق مختلف موجود در سطح استان مستقر می‌شوند.
خبرگزاری فارس: استقرار 550 اکیپ امدادی اصفهان در نوروز 91

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه‌فروش پیش‌ از ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی سفر‌های استان اظهار داشت: ایمنی ستاد‌های اسکان نوروزی و مسافران و گردشگران در ایام نوروز از ضرورت ویژه‌ای برخوردار بوده و در حال حاضر ستاد دائمی سفر‌های استان تمامی تمهیدات لازم را برای این موضوع در نظر گرفته است.

وی با اشاره به آمادگی پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در تمامی موارد برای ایام نوروز اضافه کرد: در حال حاضر و با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در استان به منظور پذیرایی از مسافران در ایام نوروز صورت گرفته است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: 550 اکیپ امدادی در قالب طرح استقبال ایمن از بهار در ایام نوروز پیش رو در مناطق مختلف موجود در سطح استان مستقر می‌شوند.

وی به هدف از استقرار این اکیپ‌ها در مناطق مختلف استان در ایام نوروز 91 اشاره کرد و افزود: این اکیپ‌ها با هدف ارتقای سطح ایمنی در ارائه خدمات و سفر‌های درون شهری و برون ‌شهری در مناطق مختلف استان استقرار می‌یابند.

شیشه‌فروش تأکید کرد: اکیپ‌های امدادی در قالب طرح استقبال ایمن از بهار از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال آتی در مناطق استان ایمنی سفر گردشگران و مسافران نوروزی را در مناطق مختلف استان تضمین می‌کنند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است در راستای تقویت کارگروه‌های عملیاتی و ایمنی در جاده‌ها در مناطق شهری و روستایی 145 میلیارد ریال اعتبار عمرانی از محل مدیریت بحران طی سال جاری به ادارات راه و ترابری، شهرداری‌ها، دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال‌احمر و هواشناسی اختصاص یافته است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: این ادارات باید نسبت به اجرای طرح‌های ایمنی در سطح استان اقدام کنند و اجرای این طرح‌ها در کاهش رخداد حوادث در سطح استان نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به اینکه اکیپ‌های امدادی در ایام نوروز در محور‌های جاده‌ای و کوهستانی مراکز گردشگری، کوهستان‌ها، دریاچه‌ها و بنا‌های تاریخی موجود در سطح استان مستقر می‌شوند، گفت: هم‌چنین اکیپ‌های تعمیراتی و امدادی راه، برق، آب، گاز و سوخت در طول ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات می‌نمایند.